Jaha nu har man fått sitt schema!

Fan vad musiken dånar utanför från konserten!! Inte bra för alla små snorungar som måste till skolan imorgon, eller för mig som måste jobba!! Spelade in oljudet på datan men förstår inte hur man lägger upp ljudfiler...

Hade ett över en timmes snack med föräldrarna. Fick mitt riktiga arbetsschema också. Det är si så där...

General duties:
* Hålla ordning på mitt rum och rent.
* Bädda sängen (har jag aldrig ens behövt göra hemma så ska man göra det här!!;);) )
* Stryka mina kläder.
* Hålla ordning på saker i badrummet så det ser snyggt ut.
* Ringa ifall jag inte kommer till lunch eller middagen.
* Hålla ordning på barnens rum.
* Plocka undan efter oss efter maten.
* Får inte använda hemtelefonen!
* Inte röka.
* Måste vara hemma SENAST två på natten även helger (faaan vad tråkigt! bara för de va oroliga sa dem, mm sött ju!)
* Inga besökare får komma hit.

Specific duties with the girls:
Måndag, onsdag och fredagar gäller följande:
* 10.00-12.00 spansk lektion
*12-15 ledig
* 15-17 leka med barnen, rita, läsa osv
''17-20 gå till stranden eller annat ute
* 20-22  bada barnen, ge dem mat och lägga dem
¨
Onsdagar och torsdagar:
*11-12 Leka med minstingen medans Ana pluggar
*12-13,30 leka med barnen osv
*13.30-14.30 ge barnen lunch
*14.30 - 17 ledig
*17-20.30 strand eller annat ute

Ledig lördagar och söndagar men kommer att få sutta barnvakt 2 kvällar i veckan, antingen torsdag och lördag eller torsdag och fredag. Skiftar beroende per vecka. Ja asså shcemat är ju inte fyskam för 80 eu i veckan men att bara vara ute till två?! Silken skam!!! Kanske kan förhandla mig till en timme mer fast det får bli senare.

Måste sova mitt hvuud dunkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0