Längtar till imorgon för då ska jag stekas!

Dagen idag har  varit bra. Spansk klassen gick bra, hamnade dock i en nybörjargrupp, varför liksom? Jag är inte usel. Men lite roligare på lektionen när spanskläraren tror att jag är en snilleblixt. Har dock 8 kapitel att göra i läxboken till onsdag eftersom den andre tjejen redan börjat förra veckan...

Barnen har varit hur goa som helst idag och de lyssnar inte alls ppå föräldrarna utan bara på mig. Vilket visar att jag har god hand om barnen och de i förra familjen bara var rent dumma i huvudet :)

Mina planer för imorgon är att jag ska ligga och glassa på stranden till klockan två för då serveras det lunch här. Efter det blir det kanske att hämta barnen vid skolan/ busshållplatsen och sen skulle vi till stranden igen.
Måste köpa solskydd imorgon annars kommer jag bränna mig!

Jag dricker kranvattnet här och har hittills inte alls haft några problem. De har nån filtrering i sin vattenbringare och det verkar ju funka.

Nä nu ska jag sova i denna bastu!! Fixar nån bild imorgon.

Kommentarer
Postat av: Douglas

Var försiktig med kranvattnet. Blir man sjuk blir man riktigt sjuk.

2009-06-16 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0