SANDSLOTT

Hej, ni tror väl inte jag brände mig idag? Näääe tänkte väl, för det gjorde jag visst! Ser ut som en tomat i huvudet!
Var på stranden från tio till fyra sen var jag med barnen från 6 till 8. Väldigt många soltimmar. Och jag köpte bara solskydd 10, för den var billigast..de andra var jätte dyra med skydd över 20, att det ska kosta så mycket för man vill vara i solen!

När jag var med barnen på stranden så byggde vi sandslott och jagade varandra med vattenpistol, Efter det åkte vi hem och mamman sa åt mig att göra varma mackor till mig själv men det blev något missförstånd för hon menade till barnen så när jag var inne på macka två så undrade hon var barnens mackor va... gud vad jag skämdes!!! Jag som hade sagt att jag inte ens var så hungrig.. hehe

Sen hade vi ju kommit överrens om att denna veckan skulle jag inte jobba men ändå frågade mamman mig varför jag inte varit hemma idag och mött barnen efter skolan. Så imorogn ska jag  vara hemma vid tre...

Nu måste jag göra lite spansk läxa sen sova. Är riktigt trött!!


bild från strandpromenaden och upp mot byn

Kommentarer
Postat av: Li

Dålig stil av mamman som inte talar klarspråk! Sanar di snuttis! (L)

2009-06-17 @ 11:22:26
URL: http://everybodyknowsli.blogg.se/
Postat av: emma

jag vet.. men orkar inte klaga... saknar dig med!!

2009-06-17 @ 22:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0