Skeppåhoj!


Min nya shorts-dress och min victoria secret bikini :)


den saudi arabiske kungens båt i PB, ser knappt nått men får åka dit en dag och fota alla lyxjakter!:)


Finns inte mycket att skriva om helgen faktiskt. Igår slöade jag på stranden halva dagen sen slöade jag på rummet plus satt barnvakt åt ungarna som var lite stökiga på natten. Föräldrarna kom hem tolv för att se hur det gick för att sedan gå igen. Ingen aning om när de kom hem sen för jag sov, eller jag "låtsades sova" för jag orkade inte snacka med dem.

Idag undrade de ifall jag ville följa med dem och deras vänner plus barn till stranden men jag vet inte! Skulle ju egentligen gått till stranden igår med den andre aupairen men hon har fått det viruset så hon ligger hemma och spyr, tråkigt. Kanske hon mådde bättre idag får se. Men vet ändå inte om jag vill följa med dem, vill inte se pappan i badkläder.. Blööö, jag kanske är barnslig men ändå, det är äckligt! Han måste vara en gammal porrstjärna eller nått.
Och framförallt, om jag följer med dem till stranden kan jag inte ligga och ta det lugnt eller äta mina MUNKAR och äta CHIPS. Då måste jag leka med barnen hela tiden och vara gulligull. Men bättre det än att vara ensam. Får se hur det blir:)

Köpte förresten en badhandduk igår, en ny för dem jag har är så pyttesmå. Denna är bigbauta stor!! För 14 eur! HUTLÖST pris men jag vet inte om man kan pruta här i strandbutikerna? Absolut inte i de vanliga butikerna iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0