stag party!!!

Igår var det fest!!! Ovanligt för mig att festa en söndag  men det kändes som en fredag, åtminstonde blev jag lika full som om det varit en fredag.... ;)

Började med att möta upp Brida och hennes vän som jag inte minns hennes riktiga namn utan henne som Lisa Milan, de var jätte lika!! Vi drack öl på en pub sen gick vi vidare för att hitta festen. Gick ner till havet där vi satte oss på ett tapas ställe där vi beställde in drinkar. Sedan kom en man från grannbordet över och ville ha Bridas autograf för de trodde hon var Brooke Shelds eller nått och sen fick han för sig att jag var Erica Johnson och sen blev Lisa Lisa Milano. Efter ett tag blev vi överbjudna till deras bord där det var massa män som var på svensexa resa. Så vi snackade och drack med dem, det var trevlgit men alla var runt 35 och uppåt!! Gamlingar haha. Lisa var som en liten mamma sa hela tiden till mig att hålla i väskan och sånt och att jag skulle stå upp för mig själv när det gällde familjen och extra pengar för extra timmar. Så sött. Och helt pltösligt var jag tydligen som ett llitet barn för när jag gick på toa och sen kom tillbaka skällde alla på mig för att jag inte bara kan gå iväg så utan att säga något, de hade ju varit sååå oroliga var lilla oskyldiga Emma hade tagit vägen haha.

Men senare skulle vi gå hem och då hade jag blivit rätt rund om fötterna och jag hade sprungit runt med min godispåse i handen väääldigt länge (ja jag hade med mig en godispåse som sen den blivande maken snodde!!!) Då börjar en av männen att fota min rumpa hela hela hela tiden, först orkade jag inte bry mig men dem som känner mig och vet hur jag blir när jag blir full kan ju räkna ut att tillsist blev jag riktigt irriterad eftersom mannen sa han skulle lägga ut den på facebook osv. Kankse bara var på skoj men ändå. Jag är inget turistmonument som man bara kan ta foto av så fort man känner för det! Så jag skällde ut honom och jag blev ännu argare när hjag fick höra att han själv hade en 16 årig dotter! Hur kan han då gå runt och fota mig, en tjej som bara är 4 år äldre än hans dotter?! Jag blev rätt arg och alla höll med mig men han ville så gärna bli skonad så jag sa att det var OK och då började han säga att han inte var pedofil. Jaa MANCHESTER BOR ASSÅ!! Detta var lagom till två. Haha fint dramatiskt avslut på kvällen.

Några följde mig hem tillsammans med Brooke och Lisa för att lämna av mig vid dörren där jag som en liten unge sa att jag inte alls ville gå in osv. Gud vad pinsam jag var!!!

En bra sak var iallafall att jag hittade en svensk tjej som jag ska träffa nångång. Hon jobbade på tapasbaren:)
Nu ska jag till stranden.


Laddar upp med munkar innan utgång :)



Till de(n) som alltid klagar på att jag aldrig har bilder på ansiktet haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0