Uppspelt!



På bilden är det inte brunt utan rött!! Har bränt mig rätt rejält idag trots all solskydd jag använt. Både 50, 30 och 10. Men glömde smörja mig på rumpan och ner och det resulterade i en väldigt bränd rumpa. Brännan fortsätter ner till knävecken, jag har aldrig blivit bränd i knävecken förr, helt skumt. Har iallafall lyckats hålla mig från att bli bränd i ansiktet och det är jag glad för för det är förjävligt annars!!

Om ungefär 20 minuter ska jag gå ner till stan och möta upp irländskan. Hon smsade när jag låg och brände mig och frågade ifall jag ville följa med henne ut ikväll och äta och dricka. Blir kanske lite fest? Är iallafall glad att få träffa någon som man kan snacka vanliga grejer med och inte bara om barn. Undrar bara när jag måste vara hemma inatt? Gäller två på helgerna också eller? Kan inte fråga föräldrarna för de är ju på bröllop... :(

Ha det bra ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0